Laatste (reis)dagen

1 december 2019 - Weert, Nederland

Gisterochtend zaten we nog in Paramaribo. Toen ben ik vroeg opgestaan om nog te kunnen genieten van de laatste uurtjes. Dit was erg warm, maar met het vooruitzicht op 30 graden minder was dit natuurlijk niet erg. Voor dat we vertrokken hebben we nog even gebruik kunnen maken van onze kamer om ons op te frissen. Daarna hebben we de koffers aan de kant gezet en nog even goed gegeten bij ‘t Vat. Uiteindelijk vertrekken we rond 14:00 met de bus richting het vliegveld. Onderweg nog wat file gehad, als er maar 1 weg is dan is dit natuurlijk niet gek. Op het vliegveld aangekomen toch maar even een lange broek aangedaan. Maar goed ook want in het vliegtuig was het koud, laat staan in Nederland. Hier kwam gewoon rook van ons af toen we uit het vliegtuig liepen. We hebben voordat we gingen boarden nog onze laatste SRD’s opgemaakt. In het vliegtuig even gekletst en een beetje geslapen. Deze reis ging voor mijn gevoel veel sneller dan de heenreis. Nadat we zijn geland pakken we onze koffers (wat enige tijd nodig heeft) en sluiten we gezamenlijk af met een groepsknuffel. Daarna zag ik Daan, pap, mam en oma staan. Erg leuk hoe ze me op stonden te wachten. Fijn om hier weer te zijn!

Het was een geweldige reis die ik voor geen goud had willen missen.
Leuk dat jullie hebben meegelezen en reacties hebben geplaatst.
Wie weet tot de volgende keer.

Liefs,

Melanie