Dag 14

30 november 2019 - Paramaribo, Suriname

Laatste volle dag

Na een goede nachtrust te hebben gehad stond ik vanmorgen op voor een lekkere rustige dag. Dit was wel fijn na afgelopen dagen. Ik had weer een beetje honger, goed teken dus. Dit ontbijt was dan ook het eerste eten wat goed viel. Voor we een duik in het zwembad namen gingen we eerst nog op pad voor souveniertjes. Dit was erg vermoeiend in de warmte en had toch nog niet zoveel energie als ik dacht. Dit hebben we dus ook niet super lang volgehouden. Lekker plonsen in het zwembad was ik aan toe. Hier hebben we de hele middag doorgebracht. Voor het eerst deze vakantie gingen we vroeg avondeten. Dit was namelijk ons laatste avondmaal in Suriname. Om 18:30 hadden we ‘afscheidsdiner’ bij Zus&Zo. We hebben lekker gegeten en de reis alvast gezellig afgesloten met iedereen. Ik heb mijn koffers al klaar staan voor morgen. Om 14:00 zullen we vertrekken naar de luchthaven in Paramaribo. Maar eerst nog even genieten van de zon en het zwembad morgenvroeg.

Tot snel in Nederland weer!

Groetjes

Laatste avond bij Zus&Zo

1. Renate:
    30 november 2019
    Nou dan nog maar lekker genieten vanmorgen van het heeerlijk weertje want hier is het koud en een hele goeie terugreis voor alkemaal tot morgen😘😘😘
  2. Rinie:
    30 november 2019
    Nou fijn dat het weer iets beter gaat.
    Een hele goeie terugreis gewenst.