Dag 3

19 november 2019 - Rust en Werk Plantage, Suriname

Boottochtje

In t busjeUitzichtjeKaaimanKleutersMet Kees op de fotoKaaiman

Na heerlijk wakker te zijn geworden vanochtend stond er weer een leuk programma op ons te wachten. We gingen met de boot naar rust en werk. Hier was vroeger een plantage. We hebben hier een kleine basisschool bezocht. De leerkrachten van deze school komen allemaal met  de boot vanuit Paramaribo om les te kunnen geven hier. Er zitten heel weinig kinderen in een groep, tussen de 8/12. We zijn vervolgens op de boot gestapt naar nieuw Amsterdam. Tijdens de boottocht hebben we dolfijnen kunnen spotten. Na deze dag hebben we eindelijk kunnen zwemmen. Lekker even afkoelen. Daarna hebben we gezellig gedronken en gegeten. Ineens zagen we Kees van der Spek (van oplichters in het buitenland) lopen, hij zit heel toevallig ook nog in ons hotel. Hier zijn we natuurlijk even mee op de foto geweest.

Tot morgen!

1. Roel:
    Wat sjiek allemaal!
  2. Rinie:
    19 november 2019
    Ha Melanie. Jij maakt al veel mee op je eerste dagen. Zo te zien lijkt het me kei leuk daar. Mooie foto's. Veel plezier nog.
  3. Renate:
    19 november 2019
    Leuk Mel , en woeë is de foto met Kees ?
  4. Rinie:
    kei leuk allemaal.
    en Ger?zeker je bril niet op.🤣
  5. Renate:
    19 november 2019
    Wat geweldige foto’s zeg en dat Kees bij jullie ook nog toevallig in het hotel zit echt kei gafe foto’s jullie genieten er echt van veel plezier nog!!!😜😜