Dag 5&6

22 november 2019 - Bigi Pan, Suriname

Reisdagen

Gisteren was een lange dag. We zijn met de bus vertrokken richting Nickerie, en daarna met de boot over de rivier gegaan richting Bigi Pan. Toen we daar aan kwamen gingen we al vrij snel vogels spotten. Vogels gaan altijd op een bepaald moment slapen op dezelfde plek. Erg mooi om te zien. We gingen gisteren ook nog kaaimannen en slangen spotten in bootjes. We hebben 1 slang gezien die vervolgens door een aantal aangeraakt werd. Het was gaaf om s avonds in een bootje over het water deze beesten te spotten. Uiteindelijk een beetje in slaap gevallen onder een klamboe. S ochtends gingen we kijken naar de opkomst van de zon. Even daarna zijn we vertrokken om een modderbad te nemen. Daarna terug gaan lunchen en toen weer met de boot terug richting Nickerie. Nog langs de rijst fabriek geweest en langs een tempel. Nu terug op de slaapplek voor vanavond.

Weer even een update (gisteren geen internet gehad. Even zonder foto’s vandaag (slechte WiFi).
Tot snel weer!

Slaapplek Bigi PanVogels spotten met zonsondergangModderbadBootje varen in de avond

1. Caroline:
    22 november 2019
    Mooie reis, mooie herinneringen maken.
  2. Rinie:
    Super weer.!
  3. Renate:
    22 november 2019
    Wat een mooie en leuke herrineringen voor jullie😍😍